Trött på mormorsrutor

Hej alla!

Jag heter Johanna och är 23 år gamal, bor just nu i Italien en stund med min tjej men snart blir det nog hemfärd till Sverige. Jag har förälskad mig i virkning. Har hållit på nu i några månader och har redan lyckats sälja lite av mina små amigurumi. Dock har jag tröttnat på att virkning ses som omodernt och töntigt och att många bara virkar dukar och mormorsrutor i regnbågens alla färger. Jag älskar när någon virkar något som jag faktist skulle ta stolthet till att visa upp i mitt hem. Istället för att bara mata hyllan med alla färglada och formglada amigurumis som är så söta. Jag har ett mål, att revolutionera virk och stickvärlden till att vara modern och ingen ska någonsin förknippa virkning med dukar och löpare. Det ska förknippas med halsdukar och snygga väskor. Ett spännande sätt att designa din egen stil där möjligheterna är oändliga.

Så varmt välkomen…



Kommentarer
Nish

your work is amazing. i love your bright colours and different ideas

2013-08-12 @ 11:29:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

joscrocheteria.blogg.se

Nya generationens virkning

RSS 2.0