Liten förhandsvisning

God morgon allihopa!
 
Här kommer en liten liten förhandsvisning av vad som förhoppningsvis kommer komma ut i mina små butiker på internet väldigt snart! Jag vill inte visa för mycket, för man måste ju hålla spänningen uppe. Men här kommer mitt lilla hjärta av afrikanska blommor. Jag hoppas ni ska gilla det! Det gula hjärtat var med mina test bitar, dem röda till höger kommer vara det jag visar i min shop!
 
Maila mig gärna på [email protected] om det är något mönster som du skulle vilja att jag fixade ihop! Alla förslag är välkomna:) Trevlig helg på er alla och virka på!
 


Kommentarer
Soili

Det samlas mönster på hög hos mej just nu...underbart.Väntar med spänning på det här mönstret....det ska bli julklappar + presenter ..har en massa garn som bara längtar att få byta skepnad från nystan till hjärtan ♥
Kram...Soili

2013-08-14 @ 16:50:49
URL: http://soanpysslar.bloggspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

joscrocheteria.blogg.se

Nya generationens virkning

RSS 2.0