Åh va glad jag blev

Var jättetrevligt igår på pizzerian, det var ett äldre par från Torino som hade köpt ett sommarhus på Sardinien av Annas pappa som förmodligen ville skaffa lite vänner för sommaren som bjöd med oss alla. Men dem var trevliga men gud vad röd i ansiktet jag blev när hon frågade mig något. Jag blir alltid supernervös när en ny människa börjar prata med mig på italienska, dem som jag har pratat med innan går bra men så fort det kommer en ny så blir de jobbigt, men jag svarade så gott jag kunde:) Var roligt, för alla gillade mitt armband. Men det som gjorde mig så glad igår var att jag för några månder sedan virkade denna lilla krabat som annas brors sambo skulle ge till en vän i min ålder som precis hade förlorat sin mamma och denna tjejen var tydligen galen i grodor. Så igår fick jag höra att hon hade blivit jätteglad över grodan och att hon hade den i bilen. De gjorde mig så glad:) Kul att de man gör är uppskattat!:) Nu ska jag göra en katt också till Annas brors sambo. Många beställningar nu:) jättekul!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

joscrocheteria.blogg.se

Nya generationens virkning

RSS 2.0