Marknaden..

IMG_6391IMG_6392

Marknaden gick bra häromdagen. Här är mina små alster jag skapat. Sålde den röda angry bird, den blåa lilla Totoro, 2 pacman spöken, ett mobilskal och en liten mariosvamp. Totalt sålde jag för 18 euro, mer än jag förväntat mig, vi var bara där i några timmar sen började det blåsa och blev kallt så då packade vi ihop! Men de kommer en marknad till om en månad men jag vet inte om jag ska vara med helt och hållet för jag har min latinkurs och plugga. Yepp, jag pluggar latin på universitet, för jag har inget annat bättre för mig tyvär..haha..nä men något måste jag plugga för att kunna bo i italien!:) Och nu kan jag ju även virka på heltid;) haha! Är det inte drömmen?! Jag finner mig själv drömma om att jag virkar, värst var det i december förra året då jag hade virkat dygnet runt i en månad för att få ihop så mycket som möjligt till julmarknaden. När markanden var över var jag lite less på att virka några dagar men jag låg i sängen en kväll och skulle sova och drömde om hur jag gjorde fastmaska efter fastmaska...har ni drömt om er virkning?? Jag kan göra det nu med, det får mig att slappna av lite:)

Men iaf det är en marknad om en månad igen så vi får se, kanske ska göra några små hjärtan och hon som jag ska med kanske sätter dem på halsband och så säljer vi dem tillsammans, vi får se. Fick förresten 2 beställningar av mobilfodral av Carla, tjejen jag får följa med och sälja med. Hon såg mina fodral som jag hade gjort som jag ville sälja och ville ha dem innan jag kunde sälja dem till någon annan men dem jag hade var för små till hennes telefon. Hon har en samsung note, och dem är stora:) Så nu gör jag en till! Sen ville hon ge sin kille ett supermario skal. Men den var också för liten! Här är ugglefodralet, detta var faktist ett av dem första sakerna jag virakde. Gjorde den när jag hade fått en hel påse med garn av mamma, det är lycka! Vad mycket saker jag har gjort med dem garnerna, har fortfarande massa kvar=) IMG_5078

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

joscrocheteria.blogg.se

Nya generationens virkning

RSS 2.0