Ojojoj nu blev det förändringar

Hej!
 
Sist jag skrev här i bloggen så bodde jag i Italien och virkade små amigurumi och sålde, försökte lära mig olika tekniker och virka och skrev någon gång här! Nu har jag flyttat tillbaka till Sverige och virkar självklart fortfarande! Men nu så har jag hittat min passion med att designa mönster! Av en ren slump så hade jag haft denna iden en gång när jag bodde i Italien och ett år senare så lyckas jag till slut få ihop mönstret och tänkte prova för skoj skull att lägga ut det! Och gud vad roligt och vilket underbar känsla det var när jag fick min fösta kund. Jag hade så många ideer i huvudet att jag började direkt på ett nytt mönster och nu är jag fast!
Mitt första mönster var en sjöhäst, henne ser ni här:
 
Hon heter Aurora, har alltid tänkt att min förstfödda skulle heta Aurora så hon fick heta så också!
 
Och här är mitt andra mönster som har blivit mycket populärt! Uggle kudden Maggie!
 

Jag säljer mina mönster på 3 olika sidor! Raverly, Etsy och Crafsy!
 
 
 
 
Delga gärna med era vänner eller kanske köp ett mönster till!
 
Glad virkning till er alla!
 


Kommentarer
Maria

Hej! Jag har köpt mönstret till ugglekudden, men jag undrar vilket garn du rekommenderar?

Svar: Ursäkta mig för sent svar! Har prioriterat bort bloggen en stund för att få fram fler mönster. Jag rekomenderar Catania 8/4 för Maggie kudden om du gillar glansen som den ger, vill du har något mjukare kudde så skulle jag välja Tilda 8/4. Har sett kuddar i alla möjliga garner och färger så det passar bra med vilket som!:) Glad virkning!:)
crocheteria.blogg.se

2013-07-07 @ 07:20:39
Mari

Hej . Jag hittar att du har mönstret på sjöhästen ute på engelska , men jag virkar gärna efter svenskt mönster . Vad kostar det i så fall ! ? Mvh Mari

2018-02-27 @ 20:44:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

joscrocheteria.blogg.se

Nya generationens virkning

RSS 2.0