Pizza kväll

Trevlig kväll alla!
 
Nu har jag flyttat alla(nu ska vi inte ta i, hade skrivti 4) mina blogginlägg från  den andra bloggen som var på spotlife till hit. Jag tyckte det var jobbigt att ha reklam överallt, just nu var det chockrosa reklam med smink och sidan hade många begränsningar tycker jag. Nu är jag här och jag älskar min nya design!:) Fin?
 
Jag och Anna har blivit bjudna på pizza ikväll av en som köpt ett hus av henns pappa. Så då bjöd dem med hela familjen på pizza på restaurang, det sitter inte fel. Har virkat dessa två små söta armband som jag tänkte ha på mig idag...
Httade en video på youtube hur man gjorde dessa, den är på engelska men jag tyckte den var lätt att följa då hon använde ett program så hon målade figurer allt eftersom hon pratade och skrev. Titta förbi på den här.
 
Nu ska jag slänga lite smink i ansiktet och se representabel ut! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

joscrocheteria.blogg.se

Nya generationens virkning

RSS 2.0