Detta är nya generationens virkning

 
 
Dessa är så sjukt snygga! Tänk att ha en unge med converse. Det finns gratis mönster i lite olika varianter. Jag har ett mönster från och tycker att mönstret är lättförstårligt! Det finns både diagram och beskrivning så man kan ju välja vilken man känner för bäst, dock på engelska, vill någon ha en översättning så maila. Jag har inte hunnit prova och göra dessa skorna ännu eller om jag ska vara ärlig så har jag inte tyckt att det varit så kul att virka ett par skor eftersom jag inte känner någon bebis. Dem skulle väl hänga i mitt rum så länge. Skulle det inte vara en cool ide och göra mönstret lite större och göra ett par innetofflor till vuxna? Det är en ide som jag skulle vilja förverkliga när/om jag har tid. Kanske någon av er hinner före? =)


Kommentarer
Linda

Jag skulle jättegärna vilja ha en översattversion av det här mönstret.har precis köpt ugglemönstret av dej ;)

Svar: Ursäkta mig för sent svar! Har prioriterat bort bloggen en stund för att få fram fler mönster. Jag har alla mina mönster på alla mina shoppar på både svenska och engelska. Maila mig om du inte har tillgång till din köp länk längre så fixar vi det!:) Glad virkning!
crocheteria.blogg.se

2013-07-20 @ 20:47:39
InaW

Hej.

Hade jättegärna vela ha ett svenskt mönster av dom där converse skorna! :) super snygga!!

MVH Ina

2014-10-14 @ 19:05:31
Christina waldener

Conversen är jättefina! Jag skulle vilja ha ett svenskt mönster om det finns möjlighet.

2015-02-01 @ 14:33:49
Håkan Johansson

Hej på du, skulle vilja ha mönster på svenska, förhandstack / Håkan / Glad fortsättningen på sommaren :)

2015-08-07 @ 15:07:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

joscrocheteria.blogg.se

Nya generationens virkning

RSS 2.0